szkolenia dla kobiet

Miss Perfection II – Sekretarka Doskonała

O szkoleniu

adresaci szkolenia

Adresaci

Seminarium stopnia zaawansowanego dla sekretarek i asystentek o wysokim poziomie umiejętności zawodowych, pragnących rozszerzyć swoje profesjonalne możliwości poprzez poznanie oraz warsztatowe utrwalenie sposobów oraz „narzędzi” umożliwiających bezkolizyjne poruszanie się w sytuacjach silnego stresu, konfliktu, awarii, zmian na wysokich szczeblach organizacyjnych, a przede wszystkim w sytuacjach ekstremalnych, wymagających wysoko specjalizowanych umiejętności medialnych (konferencje, prezentacje, mityngi, spotkania z mediami).

umiejetności ze szkolenia

Cel szkolenia

– opanowanie stresu permanentnego, impaktowego i medialnego

– uzyskanie pewności siebie w sytuacjach konfliktowych i awaryjnych, związanych z kryzysem decyzyjności lub zagrożeniem

– trening optymistycznego, pozytywnego wizerunku dla mediów

– umiejętność łagodzenia napięć i konfliktów między menadżerami oraz zespołami i szefem; interpolacja nastrojów

– uzyskanie praktycznych umiejętności medialnych dla swobodnych wypowiedzi, w tym również wywiadów dla radia i telewizji

– wykorzystanie posiadanych informacji dla ugruntowania lub poprawienia wizerunku firmy, organizacji lub swojego szefa

– umiejętność zastosowania procedur klasyfikacji informacji i komunikatów własnych pod względem poufności danych oraz wykorzystywanie klauzuli tajności obowiązujących w firmie na przykładzie ochrony danych osobowych i informacji poufnych

– lojalność wobec przełożonych i firmy macierzystej w krzyżowym ogniu pytań dowolnej komisji lub przedstawicieli mediów obecnych na konferencji prasowej, panelu lub mityngu telewizyjnym

– umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach ekstremalnie awaryjnych i obarczonych wysokim poziomem ryzyka

Na naszym seminarium wszystkie cele przećwiczymy praktycznie, rejestrując indywidualne ćwiczenia warsztatowe za pomocą kamery i mikrofonu, prowadzonych przez operatora.

Program szkolenia

Teoretyczne możliwości wystąpienia sytuacji ekstremalnych obciążonych wysokim ryzykiem w decyzjach i działaniach w warunkach stresu permanentnego i impaktowego, oraz rola sekretarki jako głównego węzła komunikacji i przekazywania informacji.

Taktyki i strategie antykryzysowe w chwilach poważnych konfliktów, konieczność szybkiego reagowania –sekretariat jako stanowisko „obrony okrężnej” z 360-stopniowym horyzontem akcji i reakcji- study cases.

BEZPIECZEŃSTWO SEKRETARIATU I GABINETU SZEFA

  • Bezpieczny dystans na stanowisku służbowym
  • Blokada dostępu w sytuacji niebezpiecznej
  • Monitoring telewizyjny z fonią
  • Przycisk reakcji ochrony
  • Procedury specjalne – sekretariat pierwszą linią obrony

BLOK UMIEJĘTNOŚCI MEDIALNYCH – REJESTRACJA TV

WYPOWIADAM SIĘ PUBLICZNIE – IMPROWIZACJA
„Prezentacja szczera” i „Prezentacja Kreatywna”

PREZENTACJA FIRMY – ZASTĘPUJĘ SZEFA LUB PRELEGENTA
– prezentuję dokonania Firmy i sylwetkę Szefa

KONFERENCJA PRASOWA – ZASTĘPUJĘ RZECZNIKA

AWANS – PUBLICZNE PODZIĘKOWANIA

POUFNOŚĆ, SELEKCJA, TAJNOŚĆ INFORMACJI

  • „ MOJE DRUGIE IMIĘ: Dyskrecja…”
  • Praca z informacją poufną: procedury i stopnie obiegu
  • Szef, poufność a komunikacja prywatna szefa
  • Praca z 2, 3 lub więcej szefami (np. Rada Nadzorcza)
  • Hierarchia komunikacyjna i kolejność dostępu do szefa

Study cases oraz wykorzystywane procedury klasyfikacyjne.

SYTUACJE AWARYJNE W FIRMIE LUB ORGANIZACJI

  • Nieobecność lub choroba szefa
  • Zmiany (rotacje) na wysokich stanowiskach
  • Kryzys wewnętrzny
  • Kryzys zewnętrzny oraz działanie „siły wyższej”
  • Plan, zapis i monitorowanie przebiegu działań
    • przejmowanie obiegu komunikacyjnego i standardów komunikacyjnych oraz konieczność informowania menadżerów i załogi o sytuacji w danym momencie
    • informacja jako niemierzalny (szacunkowy) czynnik ryzyka
    • obserwacja i monitorowanie poziomu stresu w firmie
      szybka ocena sytuacji oraz głos doradczy (stan: ryzyko-zysk)

CECHY DOBREJ SEKRETARKI – ASYSTENTKI

  • Lojalność
  • Rzetelność
  • Punktualność
  • Sumienność
  • Dyscyplina
  • Stanowczość
  • Szybkość zapamiętywania
  • Operatywność
  • Uczciwość
  • Prezencja, umiejętności medialne

UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE A WYPOWIEDZI PUBLICZNE W SYTUACJI WYSTĄPIENIA WYSOKIEGO POZIOMU STRESU

  • Wygląd, wizerunek, wewnętrzny spokój (ćwiczenia)
  • Empatia i asertywność (ćwiczenia)
  • Przykłady ćwiczeń oddechowo-wokalnych
  • Podstawowe wiadomości emisyjne i artykulacyjne
  • Wysokość głosu, ton, modulacja, dykcja (ćwiczenia)
  • Akcent, sens i przekaz (ćwiczenia z tekstami)

PRAKTYCZNE SPOSOBY NA STRES MEDIALNY (ćwiczenia)

SYTUACJE EKSTREMALNE

  • Alarm i atak terrorystyczny (ćwiczenia)
  • Ewakuacja (ćwiczenia)
  • Atak terrorystyczny z wzięciem zakładników
  • Sposoby wzywania pomocy i zawiadamiania o sytuacji

Name Position
O nas

KRS: 0000364556
REGON: 241710203
NIP: 6342760734

Numer rachunku
ING BANK ŚLĄSKI
17 1050 1399 1000 0023 5086 5685

Kontakt

Instytut Szkoleniowy

A&D Sp. z o.o.

ul. Nowolipki 28A/16
01-019 Warszawa
email: kontakt@wanita.pl
tel. +48 535 619 625

Pozostałe
szkolenia
Newsletter